برا اقا پسرایی ک دلشون پره
































دلتنگی

زندگی بی غم

اهی پسر...

 

هوی کوچولو...

 

با توام تویی ک پشته مزدا3 نشستی...

 

تو چشای من اونجوری نگا نکن باشه؟؟؟

 

ابروهاتو هشتی ورداشتی

 

وقتی جذبه میگیری  دلم قنج میره...

 

واس من کاری نداره دیواریت کنم !!!!!!!!!

 

ولی....

 

جفت شیش اوردی ک عشقم دوست داره وگرنه گونه های

 

سرختو میسپردم ب انگشتای دستم...اره داداش

 



نظرات شما عزیزان:

مجید لایو
ساعت0:19---15 خرداد 1392
از خیانت متنفرم م ت ن ف ر

r
ساعت0:12---8 خرداد 1392
slm/matalebet vagan mahshare/eshkali nadare ke nazar mizari ti veblogam bezaram??moffag bashi.be vebam sar bezan.

nazanin
ساعت21:34---6 خرداد 1392
از این جور پسرام مگه پیدا میشه ک اینقد عاشق باشه....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زیاد دیدماا ولی نو در این حد


تنها
ساعت18:55---6 خرداد 1392
خودت را از کسی پس نگیر شاید این تنها چیزی باشد که او دارد

وقتی که می گویی دوستت دارم خوب به این جمله فکر کن

شاید نوری را روشن کنی که به با خاموش کردن آن

به خاموش شدن او ختم شود .


مهدی هاشمی
ساعت18:34---6 خرداد 1392
با سلام و احترام به شما

وبلاگی خوبی داری .دوست دارم به وبلاگم بیای .

در وبلاگم سیستمی راه انداختم که با معرفی اجناس کاربران وبلاگم کسب دارمد می کنند.

و کسانیکه وبلاگ دارن از جمله شما می توانیم کسب و کار خوب راه بیاندازیم.

لطفا به وبلاگم بیاین و شرایط را بخوانید.اگر انتقادی ، پیشنهادی ویا نظری داری خوش حال میشم که برام بفرستی

شرایط خوبی برای کسب دارمد داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,| 17:48 |negin| |